Sunday, June 7, 2009

Idag har jag varit kissnödig precis hela dagen. Precis som vanligt, jag borde ha accepterat det by now. Att ingen skrivit en guide över offentliga toalletter är dock en gåta och det är möjligt att jag måste ta tag i det själv. En guide som dock finns är "100 under 100", där finns hundra saker listade som man kan göra i Stockholm för under hundra kronor. En skojig bok som jag lånade på Sture bibliotek idag. Det är förövrigt något av en oas som jag definitivt måste återvända till!

Stockholmslånekortet är rött och jävligt snyggt, precis som jag så vi ska nog kunna trivas tillsammans.

Årets första gryllning (ja med Y!) på Malins balkong och sedan såg jag till att även hon blev en bättre medborgare och fullföljde sin samhällsplikt (att rösta). Feels good. Jag kanske skulle följa p3s valvaka iallafall. Låtsas intresserad.

No comments: