Monday, May 4, 2009

Nu är det spikat

Nästa fredag åker jag till Malmö, det är efterlängtat och spännande. Jag har aldrig varit i Malmö och min packlista ser ut såhär:
  • Tre böcker (en på vägen dit, en på vägen hem och en att läsa lite i medan jag är där om jag får tid).
  • Färdkost (måste klura på den).
  • Träningskläder (Fitness24Seven, mitt nya och redan älsakde gym, har 8 anläggningar i Malmö och jag får ju träna på alla i hela landet, dessutom är det ett bra sätt att se mer av en ny stad att snöra på sig joggingskorna och springa en runda).
  • Kamera (vilka "måsten" finns det när man besöker Malmö, vad borde man absolut se? XD)
  • Ett glatt humör and a flexible mind.
Det är allt man behöver! Och en tandborsta kanske, men det kan man annars köpa på 7Eleven.

Om en halvtimme ringer min matklocka. Lagar nog till en soppa idag. En spännande minestrone?

2 comments:

Malin said...

MUSIK!! iPod. (jPod? Haha! Är det illa när man har internskämt med sig själv?)

Daniel said...

å hälsa loveliga malmö!