Sunday, May 31, 2009

Dagens anti-tips

Se inte filmen "Systrar i jeans", jag har suttit här och irriterat mig på den i över två timmar. Jag hade för mig att den skulle vara bra, att boken var ganska rolig, så kan fortfarande vara fallet, jag minns inte, men fy för filmen! Man märkte med detsamma att den var alldeles för tjejig, snyftig och amerikansk och det blev bara värre och värre.

Ja okej, jag ska sluta gnälla för jag kunde bara ha bytt kanal eller gått därifrån, men det är lite som att skadeglädje är den enda sanna glädjen, ibland behöver man bara få leta fel och jag fick ju inte chansen på jobbet i torsdags eftersom mister Perfect (!?) var ledig. Haha ;)

2 comments:

Malin said...

;O Jag har sett ungefär... en kvart av den filmen... jag tyckte att det bara att hela konceptet var jobbigt, att behöva vänta på ett par jeans? Nej, tackar vet jag vampyrer, det kommer alltid vara ett säkert kort!;D

Och apråpå Mister Perfect så får han skärpa sig, hur ska ditt mission med att hitta fel hos honom fungera om inte han är närvarande?! Men det kanske är en grej som är fel med honom! Ni är ju vänner, och vänner säger till varandra när de är lediga så att den andra vännen inte ska behöva, febrilt och oroande, leta efter den försvunna vännen. Slutsatsen är att han är osmart - för att ha glömt att berätta att han är ledig - och okäsnlig - för att inte berätta att han är ledig så att du måste gå och undra hela dagen, vart han kan ha tagit vägen. Oh, the cleverness of me! (Ja, jag citerade precis Peter Pan.)

Jonna said...

Okänslig skulle kunna funka, har inte direkt några argument emot det. Självupptagen ^^