Sunday, May 3, 2009

All-Style Open

"Hela helgen" har snart gått, jag och Tor har bara en springrunda kvar tillsammans för den här gången, kanske två. Vet inte om jag ska ta den nu på en gång eller i eftermiddag, det beror ju på om det blir någon söndagsträning på klubben. Känns lite tveksamt med tanke på gårdagens fighter. Det är ganska ofattbart hur organisationen av All Style Open kan misslyckas med så mycket, varje gång, speciellt efter att ha erfarenhet från över trettio tävlingar i ryggsäcken. Men man ska väl tacka och vara glad över ingenting antar jag eftersom det är den enda tävlingen som finns!?

Apropå gårdagen iallafall så är det sanningens ögonblick nu när jag ska titta igenom bildskörden på datorn. Tråkigt att det blev lite struligt i slutet av dagen så jag inte hann ta fler bilder just när jag började få in snitsen. Idrottshallar har jäkligt svårt ljus.

Det är faktiskt jäkligt drygt att ladda upp många bilder här på blogger.com, men jag vet inte någonstans det är bekvämare heller så jag får väl fortsätta trilskas. Ingen fröjd att ladda upp 48 bilder när det bara går att ta fem i taget och det dessutom alltid blir fel minst två gånger (eller tre, fyra, fem) och sen inte fungerar i slutändan iallafall. Så det blev ett torftigt inlägg det här utan bilder. Jäkla skit.

No comments: