Saturday, January 10, 2009

Tre önskningar

Jag vill bara att trasslet ska vara över,
att mitt hjärta ska sluta göra ont (fysiskt nu, ingen jävla hjärtesorg)
och att folk ska sluta berätta för mig hur jäkla bra vi kommer att ha det!

Så därför ska jag packa ner det sista (datorn, havregryn och Generation Kill), äta något och sörja en sista gång över mina kvarlämnade inlines (är det verkligen ett klokt beslut?).

Sen ska jag försöka att inte låtsas om hur stingslig och irriterad jag blir av väntande på flygplatser och vara på tokigt bra humör ända tills jag går och lägger mig framåt småtimmarna i natt, i ett annat land.

So long, and thanks for all the fish.

2 comments:

Malin said...

Jag kommar att sakna dig. Och man kan aldrig läsa för mycket Generation Kill eller Skinema!

Zäta said...

Fiskfilmen önskas av mig(A)