Friday, January 2, 2009

T - 9 dagar

Det drar ihop sig. Jag har tagit hem saker från Z och ska komma ihåg att ta med en massa saker till henne imorgon. Jag har La Ciudad de las Bestias som ljudbok. Det krävdes tid och förtvivlan men det var nog värt besväret hoppas jag! Och Lourdes ska hjälpa mig hitta fler.

Jag har träffat Frida för "sista" gången och imorgon ska jag köpa resväska och snabbåterförenas med mitt kära Nitty Gritty (A) Jag hittar nog något fint ska ni se. Något rött kanske, lite försenat sådär.

På lördag är det sista lördagen hos Sofie, om det ens är någon, men den potentiellt sista då, och på söndag ska jag träffa Maddes föräldrar. Ska bli kul att få fräscha upp de talangerna igen. Ha!

På måndag fika med Malin klockan ett (jag höll på att skriva Milan, fan ett nice smeknamn!), men för min del är det inte för att jag tycker jag måste träffa en massa människor och säga hejdå utan mer för att Malin är ledig. Hon är aldrig ledig och jag hinner aldrig träffa henne utan får henne istället att slösa bort alla pengar på smskostnader. Vi skulle behöva en fika vare sig Spanien fanns eller inte.

No comments: