Thursday, January 29, 2009

Lugn och trött. Hjärtslag och andetag.

Jag tycker om räkor. Till skillnad från dig. Eller hur? Eller blandar jag ihop dig med någonannan? Känns väldigt dåligt att jag kan blanda ihop dig med någon annan isåfall... Nu kan du sluta vara galen, och jag hoppas det var det som störde dig idag? Tocen kändes bra iallafall. Jag har fått två förut också, eller har det varit misstag? Sov gjorde jag en gång iallafall, men jag blir glad.

Jag kommer åka för dig, (jag kan bara inskjuta att jag har lääängtat efter det här^^) Sara min fellowsnowboard ligger just nu på Gävle sjukhus över observation över natten, en gipsad arm blev resultatet... Nu lär inte jag hoppa någonting.

Jag och Sofie sitter och klagar över att vi måste gå ut, ut för att kissa och borsta tänderna. Jättejobbigt och jättekallt. Scrubstv också, det betyder sova.

No comments: