Tuesday, January 6, 2009

Please. Wait...

Så ingen är felinformerad: nu, när alla utkast är raderade så är det här det riktiga 333:e inlägget.
Det finns ingenting som är segare än att vänta, ensam, när klockan är 12 på natten (missade 00.00 med en minut nu också) Anledning till väntandet borde folk veta eller förstå. Sverige spelar mot Canada i junior-VM finalen, sändningen börjar 01.30...

Men när man väntar på saker så brukar man ändå hitta saker också=) Det här citatet är taget någon dag då jag inte ville åka hem och istället fördrev en tid på biblioteket i brist på annan plats att upphålla mig på.

"Snow Piece"
-Tack a tape of the sound of the snow falling.
This should be done in the evening.
Do not listen to the tape.
Cut it and use it as string to tie gifts with.


Jag hade faktiskt tänkt göra det här, och slå in scrapbooken som Jonna fick i julklapp med, men som så mycket annat glömdes det bort. Och när det snöade så mycket, så hade jag inga band hemma och någonstans för att köpa dem kom jag ju minsann inte;)

4 comments:

Jonna said...

Det hade varit roligt, men det är tanken som räknas och nu vet jag ju vad tanken var.

Anonymous said...

Jag älskar scrapbooks!

Jonna said...

Vi med, fast jag har inte tålamod att göra dem :P Du skulle se den jag fick av Z i jul :O Helt galen.

Zäta said...

Jag hade velat göra det, det är lite som 6-timmars-äggen. Och om galet betyder att jag är harmonisk är jag gärna galen;)