Thursday, September 25, 2008

Sooo, I'm I mess. Hur ofta ställer jag mig helt ärligt frågan; träna eller inte träna? Oftast handlar det snarare om att välja mellan olika varianter av att träna.

Så jag vet inte, har jag sagt något liknande förut kanske? DET HÄR SUGER! Jag vill bara vara säker på att budskapet går fram... hojta när ni förstått hur värdelöst jag tycker det är att sitta här istället för att vara på väg till Norrtälje, så kanske jag kan sluta älta.

Ännu finns det tid. Det lär sluta med att jag åker iallafall. Eller? Det där alternativet med att lägga sig och sura under täcket kvarstår ju också. Man hinner med mycket surande på 12 timmar och 10 minuter.

I övrigt har det här nog varit en fantastisk vecka, jag längtar egentligen tills imorgon och framtiden ser ljus ut. Men det får ni läsa om någon annan dag när jag är mer mottaglig för positiv energi.

No comments: