Saturday, September 27, 2008

Idag har jag fan spenderat SJU TIMMAR I STALLET. Det är fruktansvärt sinnessjukt och ingenting jag VILLE vara med om.

När jag äntligen slutade och blev ensam så släppte allt. Jag låtsades alldeles för länge att det inte var någon fara så när jag inte behövde göra det längre blev jag rätt instabil och jag är inte riktigt säker på hur jag kunde ta mig hem ordentligt. Så nu förtjänar jag att fortsätta bryta ihop/dö ett tag till. Retroaktivt för alla gånger jag kunde/borde ha brutit ihop eller dött under dagen.

Maten klarar jag inte ens av att titta på och det vettigaste jag känner att jag skulle kunna ta mig för är antingen att sitta på golvet med korslagda ben, öppen mun och stirra på ingenting, eller tappa upp ett bad, sjunka ner under ytan, blunda och hålla andan så länge jag kan.

Och inget av det är ju speciellt vettigt. Tillexempel skulle det gå mycket fortare att duscha.

Dessutom är jag extremt törstig. Och då är det bäst att dricka något.

No comments: