Tuesday, May 20, 2008

Yoga

Yoga på friskvårdslektionen. Inte tungt alls utan stundtals var det mest bara smärtsamt och obehagligt och däremellan somnade jag, på riktigt (inga problem med att slappna av iallafall). Efteråt mådde jag dåligt, var rastlös och uppriktigt besviken. Jag trodde det skulle vara mer av en upplevelse.



Idag har jag alltså lärt mig att yoga inte är något för mig. Jag får helt enkelt hitta något annat som kan få ner mig i varv, eller fortsätta använda jogging som meditation. Idag har jag också lärt mig att ädelost och mögelost är samma sak (lite efter kanske).



Avslutningsvis har jag lärt mig att Malin passar grymt bra i keps och framförallt att när minsta lilla impuls säger mig att jag inte har lust att träna så borde jag följa den och åka hem och lägga mig under täcket i ett mörkt rum för det var en jävla skitträning från min sida. Om inte Micke kommenderat mig att gå och hoppa hopprep en stund för att lugna ner nerverna skulle det inte ha varit långt kvar innan jag började gråta av frustration XD

1 comment:

Anonymous said...

Jag är alltid grymt bra. Jonna, skicka bilden eller så spöar jag dig i korridoren!;D