Monday, May 12, 2008

2, 3, 4

Hm, tre om dagen... det är ju typ mitt sommarmotto. Tre lakritspuckar om dagen tills jag gått upp 7 kilo. Idag har jag tränat tre gånger. Så varför inte förlänga detta till tre inlägg om dagen? Haha, eller åtminstone tre inlägg någon dag (a.k.a idag) för jag kommer inte leva upp till det speciellt ofta.

Måndagar brukar vara min lagamatdag, jag slutar tidigt och har en massa tid att prova nya recept och kombinationer. Idag försvann hela dagen, jag var sjukt oinspirerad och vi hade ingenting hemma att göra något nytänkande av.
Jag tinade bara köttfärssås (från sist vi gjorde en stor sats) i en kastrull, blandade ut med lite champinjoner, creme fraiche och en klick chilisås för att få någon slags variation och kokade fullkornsspaghetti. Skittråkigt!

Grymt bra och rolig träning blev det efter många om och men idag. Det är nice. Tråkigt att behöva missa en imorgon =(

No comments: