Thursday, October 11, 2012

Kanske ett av de mest obetydliga stegen för världen, universum, mänskligheten, välfärden, utvecklingen osv. Men ett gigantiskt stort "ögonblick" för mig!

Bandypremiär. Bandy, denna fantastiska sport!

Tack Umeå IK (? kefft att jag inte ens vet vilket lag jag tränade med) som så spontant välkomnade mig med öppna armar (förlåt att jag inte hinner göra mer för er i gengäld). Tack Sankan #13 i herrlaget för lån av bästa klubban (får jag låna den nästa onsdag igen? Den kommer inte gå sönder).

Tack tack tack! (Och tack lillebror, min bandyförebild, som lyssnade på en massa osammanhängande lyckligt babbel i telefonen efteråt).

Aa, just det! Tack även till Chuck Bass (Gossip Girl) för en viktig sak han lärde mig förra/förrförra veckan, som lite långsökt  kan ha lett mig till detta. Och tack Olle Hernell, alltid oavsett!

Tack natten, för att den är lång. För just nu känns det som om det blir svårt att somna!


No comments: