Wednesday, July 1, 2009

Positive thinking

Den här helgen kommer bli loaded! Fotboll på lördag, teater på söndag. Helgen efter det kommer bli ännu mer loaded. Skansen, syjunta, miniläger, paddling... Förhoppningsvis mår jag bra och kan träna och äta också. Massor med frukt!

Jag har pratat med världens snällaste mumintroll till sjuksköterska på "vårdguiden" så allt blir nog bra nu. Hon sa i stort sett att mitt liv kommer bli skitjobbigt, jättesvårt och jättedyrt. Men jag blandade en flaska med väldigt väldigt kall saft med isbitar och sparade numret till St Eriks vårdentral i telefonen. Jag får ringa imorgon. Just nu är det bäst att dricka väldigt väldigt kall saft med isbitar och tänka på annat. Är det inte How I met your Mother snart? Och sen Halvåtta. Alla som är något tittar på halvåtta. Halvåtta och Vad blir det för mat?, riktiga feelgoodprogram.

No comments: