Wednesday, December 17, 2008

Som vanligt.

På min lott föll det sig så att jag skulle skriva om fiket vi besökte för första gången (korsningen nybrogatan/vallhallavägen) att jag fick det ämnet trots att det som vanligt är Jonna som har bilderna vet jag som vanligt inte alls hur det gick till. Spontant gav vi oss iallafall iväg till detta Color Café, som vi (som vanligt) inte visste så mycket om, i likhet med ganska mycket vi tar oss för. Color café upptäcktes av en slump en dag i Stockholm när min familj inte riktigt visste vart vi skulle, namnet fick mig att stanna och infogade det lite snabbt i slutet av det sms som jag som vanligt höll på att skicka till Jonna. När Jonna sen, drygt någon vecka senare upptäckte samma skylt som jag gjort pep min telefon av ett mms från Jonna, som vanligt. Sen att en såpass vanlig företeelse inte alls blir vanlig, när det som vanligt är jag och Jonna, det är en helt annan sak.

No comments: