Tuesday, December 9, 2008

Snowboard och Östersund...

Efter ett antal fruklösa försök att få något pluggande gjort så slutade det med att jag satt och pratade med Felix från konfirmationen (som förövrigt var en av tre ....-lander på lägret) Har nog inte pratat med honom sen ungefär något år efter konfirmationen? Han befann sig iallafall i Frankrike som utbytesstudent och sprang efter ett tag iväg för att äta sniglar (bättrade inte på fördomarna där inte=p) Att han skulle säga någonting just nu efter några år är ganska kul eftersom jag precis satt och tittade på tåg till Östersund (för er som inte vet det, så var det där jag konfirmerade mig...) eftersom jag är väääldigt sugen på att åka snowboard...

Jag är ju då inte på långa vägar lika duktig som dem på bilderna, inte efter att mina dagar på snowboard kan räknas med hjälpa av fingrarna. Men jag VILL bli duktig!

No comments: