Tuesday, December 9, 2008

90210

Jag fick en sjukt dålig idé när jag la mig igår, jag var något förbannad för att jag fått vänta i tre timmar i regn och mörker och när jag väl kom i säng fick jag för mig att jag kunde gottgöra det genom att... gå upp mycketmycket tidigare än jag behövde. (Vadfan!?)

Så i samma sekund som Felix gick ut till bussen slank jag in på hans rum och slog igång datorn. Uppgraderade tekoppen till att innehålla lite mjölk och med en mandarin vid sidan av för c-vitaminets skull. Sedan har jag bänkat mig i den nya fåtöljen med yllesockar och filt och spenderat hela morgonen med att titta på så många avsnitt av "nya Beverlyhills" att jag tappat räkningen.

I takt med att min lillebror blev mer och mer fäst vid (fell more an more in love with) den tv-serien blev jag oundvikligen mer och mer fäst vid soundtracket så nu jobbar jag på att komma ikapp de avsnitt han hunnit titta på utan mig medan jag var i Kalix.

Nu är det tyvärr ett avsnitt mitt i som sätter käppar i hjulet genom att inte existera någonstans över huvudtaget på någon hårddisk, men istället för att bli arg tänkte jag prova lite nya kreativa fotoknep jag hittade igår medan Vuze löser problemet med den försvunna episoden.

Peace!

No comments: