Wednesday, October 12, 2011

Vad hände med helgen då?

Jaa, nu är det ju sen onsdagkväll, så vi är väl egentligen närmare kommande helg än den föregående. Men det är just den jag skulle vilja hålla mig kvar vid i det här inlägget.

Det var en väldigt kort helg (eftersom tur och retur Sundsvall slukade halva) men den blev ändå himlans bra, tack vare mum and dad som så finurligt dök upp. De fick inte se så mycket men lämnade ganska många spår i mitt fortsatta vardagliga liv :)

Känner mig lite mer fulländad nu, när jag plötsligt innehar ett gäng saker som jag funderat på i snart två år, små saker egentligen, men jag behövde visst någon som tog mig i kragen ;)

Dessutom nya skridskor (thanks to storebror) och nya skor till klart underpris (thanks to Sofie). Vilken familj man har!!



















1 comment:

Pappa Matte said...

Va? Fick du inga mer saker? Jo, lite sällskap kanske!!