Saturday, October 22, 2011

Idag har kaffe aldrig varit godare.





Mina benhinnor varkar protestera lika mycket som mitt huvud idag. Jag KAN inte förstå vad de är så arga på. Tigerbalsam i ögonen och mellan fingrarna.





Mörkerrummet i Utters källare ska bli min nya meditations tillflykt. Snart, efter tentan. Som med allt annat i mitt liv. Men på riktigt faktiskt. Det luktar kemikalier som inte på något sätt är bra att andas in, litet, trångt och lite för nergånget så att det känns riktigt. Det står en liten bandspelare där inne. Jag måste komma över ett perfekt blandband att lyssna på där. Jag tar gärna emot förslag. Gärna låtar som är lugna, eller snarare ska de väl vara harmoniska... Och helst ska jag inte kunna dem. Sen måste jag kunna spela in dem på något sätt, vet inte var jag ska göra det bara längre.

No comments: