Monday, August 4, 2008

Cartagena

Som liten upplysning sa ar jag i Spanien, landet dar jag inte far sova nagonting for dygsrytmen ar galen, man gar och lagger sig nar klockan ar ungefar halv sju (pa morgonen saklart=p) kliver upp runt halv tio, kakar socker, socker och socker till frukost, gar ner till stranden ar i vttnet tills klockan ar tva, gar hem, ater lunch, sover siesta i ungefar en timme, gar tillbaka till stranden, ar i vattnet tills du gar hem vid nio, ater och duschar bort allt salt som gjort dig helt vit och sen gar du ut, antingen for promend/strand eller nagot disco. (bilder senare=p)

Precis sa ha mina hittills tva dagar sett ut. Det ar varmt, lite for varmt. Jag har daremot klarat mig fran att branna mig^^, om man gor undantag for benan.

Jag har hittat "fyrverkerimakarens dotter " av Philip Pullman, fast pa spanska da. For trettio kronor ska jag forsoka lara mig spanska;)

Och jag har fatt mina saknade puzzelbitar^^

(Och jag tycker inte om att du hittade mobilbloggen=p Jag publicerade ett for en vecka sen, men tog bort det nar jag inte fick upp det har=p)

No comments: