Tuesday, July 15, 2008

"En för alla, alla för en! Nu gör vi det här tillsammans!"
-Innan jag och Hanna går ut på en kaotisk uteservering, långt efter stängningsdax.

Lite kort uppdatering, efter lika många timmars jobb som ledighet. Folk glömmer alla möjliga saker, sist var det en barnvagn. "En rolls royce bland barnvagnar" enligt en som var insatt i området. Om jag ägde en rolls royce, så skulle jag inte glömma den under trappan... Men vi är alla olika förstås.



Efter att ha knaprat i min otaliga saffransskorpor så hittade jag följande nya och spännande smaker på flygis^^. Utlåtande kommer senare.



Jag har fick, helt utan anledning ett armband på jobbetXD



Och sen sist då, är inte sopptunnans nya, fräsha sommarflört underbar?
Jag tycker i och för sig att hon är lite för liten för honom... Söta tillsammans är de hur som helst. Om någon annan vill spana in dem så står de utanför Norrtälje busstation, och njuter av varandras sällskap. Undrar var de träffades?

No comments: