Monday, March 25, 2013

Inkallning

Ikväll var det Jenny-kurs igen. Var inte alls lika peppad den här gången. Längtade för 13-12-11-10-9 dagar sedan. Men någonstans efter det började det gå utför. Så hela vägen dit i Rally-Saaben satt jag och funderade på om inte Gissa kunde sitta i bilen, jag kanske kunde säga att hon var sjuk, och bara titta på och få tips istället. Jag var frustrerad och inte på humör för konflikter.

Jag vet såklart nu i efterhand att det var rätt beslut att ha med henne och få chans att jobba på det som är svårt. Men det kändes inte som det under tiden. Då var det bara skitjobbigt. Självförtroendet på botten.

Några verktyg rikare åkte jag ändå därifrån lite gladare än jag kom dit. Men verkligen inte nöjd. Prestigelöshet är inte min grej, jag kan inte låta bli att jämföra med det som går bra för alla andra.

Nästa gång är det våran gång! Det känner jag på mig! (Nu vill min hund att vi ska gå och lägga oss, det får dock faktiskt inte hon bestämma. Jag har ingen tidig tid att passa imorgon, så jag tänker kolla på Homeland!)

No comments: