Saturday, August 20, 2011

Jag har nästan fått saker gjort idag. Nästan alla saker på min lista är strukna. Förutom sakerna som ska fixas på stan och punkten" bokhyllan" men den sistnämnda kommer nog aldrig bli klar, så den spelar inte så stor roll. Dessutom fick den inte vara med på listan väldigt länge av just den anledningen. Men jag vill kunna ha tillfredsställelsen att stryka den om jag nu skulle bli klar någon gång.

Nu ska jag borsta tänderna och njuta av att jag redan bäddat sängen och inte behöver komma på det nu när jag ska sova. DET är lycka.

1 comment:

Jonna said...

Jag klarade nog av alla mina fem missions igår också! Jag kommer inte längre ihåg vilka fem det var, men jag känner inte att jag missade något. Jag reviderade det ena missionet bara (ställde in istället för att kolla om planerna gällde). När jag pratade med dig hade jag ju inte rört på mig sedan jag kom hem och krashade i soffan. Efter jag hade lagt på insåg jag att jag inte gärna ville röra på mig. För då hade jag ju hunnit bli kall, och det gjorde ont.

Men creds till dig också. Ge bokhyllan vad den tål!