Thursday, September 23, 2010

Westfield

Nu har jag bannlyst mig fran alla bokhandlar som finns (med undantag for den som jag speciellt ska besoka innan jag aker saklart...) Jag far ha 18kg mer med mig hem an jag hade hit, den vikten kommer snart vara overskriden. Att jag inte har tillgang till en vag gor inte saken lattare heller.

Europas storsta shoppincenter(? inte helt saker pa den uppgiften jag fatt hora) ar iallafall, hur som helst valdigt stort och gor en trott. Att det har oppet till 9pm alla dagar utom torsdag och fredag da de har oppet till 10pm gor ju inte saken mindre uttrottande.

Jag har fatt brev om valet i Storbrittanien, och efter forsta chocken over att de visste var jag bodde (adresserat till "the people living om st. dunstans road 124") sa insag vi att det inte rorde nagon av oss egentligen eftersom alla jag bor med ar lika lite brittiska medborgare som jag.

No comments: