Tuesday, September 7, 2010

Utan prickar

Jahapp, gymmet jag hade spanat in tog visst 25£ nar man sager upp sig, vilket skulle kosta mer an en manad sa... Dum. Blev langpromenaden da istallet som blev dagens traning, och 1,5 timmes balanserande pa en overfull buss (eftersom tunnelbanan ar i strejk och det blivit annu mer galet pa vagarna).

Jag har kopt en cykelringklocka! I varldens roligate butik, som ligger precis vid skolan. Jag kommer formodligen lagga alla mina pengar dar... Jag har 50 gratis minuter till Sverige (7,5 minuter forbrukade) sa om nagon vill mig nagot valdigt vicktigt sa gar jag att na. Inte kostar det nagot att skcka sms till mig heller verkar det som, iallafall inte for comviq. Att det inte kostar for mig att ta emot vet jag iallafall, men 10p att svara.

Annars, jag har hunnit borja mina lektioner och det gar val bra. Och jag haller fast vid att spanjorer inte kan nagon engelska. Det ar morkt i staden nar klockan ar halv 9. Nar blir det morkt i Sverige nu? Ar det kallt an? Graset slutat vaxa?

1 comment:

Anonymous said...

hjärtat, du åkte för typ 3 dagar sedan, it's just the same. kanske lite varmare, men det är bara tillfälligt. jösses.