Sunday, September 5, 2010

London baby!

London, Hammersmith, st. Dunstans road 124. Min nya adress for ett litet tag framover. En liten paus.

Jag kommer sakna mjolk och frisk luft. Det vet jag redan nu, efter bara nagra timmar i staden. Men jag haller mig sjalv i skinnet for att inte springa till alla stallen jag vill se, kanna pa och fota pa en gang. Nagonting maste jag ju ha att gora under de veckorna jag ska vara har, kan inte ta slut pa allt med en gang. Beharskning! Den gamla kyrkogarden precis innan mitt hus kommer nog bli forsta utflykten...

Det ar sondag, och saker kanske stanger har da. Det vet jag ingenting om och isf kommer jag sta utan mat for att jag sitter har och fordriver tid. Men jag overlever. Fanns lite sma gronomraden haromkring enligt kartan vilket betyder att jag lar ta en liten springrunda ikvall for att kunna sova battre.

No comments: