Thursday, March 4, 2010

Jag drömde att jag förlovade mig i natt. Alltså inte att jag förlovade mig natten mellan den 3 och 4 mars utan jag drömde inatt att jag förlovade mig. Det var inte ens jobbigt som jag brukar tycka när jag drömmer om sånt eller om människor jag inte känner. För , killen som satte ringen på mitt finger har jag aldrig träffat eller sett (ringen passade btw). Men jag är ganska säker på att jag skulle känna igen honom, vad gör man då förresten? vad gör jag om jag träffar på killen som jag förlovat mig med i drömmen? Jag lär ju åtminstone behöva säga eller göra någonting, eller?

Äh, jag tyckte jättemycket om honom i drömmen, så jag var faktiskt lite arg när mamma ringde och väckte mig, fast annars hade jag iofs inte kommit ihåg drömmen och inte varit glad när jag insåg att det ändå bara var en dröm trots att känslan satt kvar när jag lagt på luren och somnade om.

3 comments:

Jonna said...

Skulle du ens känna igen honom då?

Zäta said...

Jag är nästan helt 100 på att jag faktiskt skulle det. Iallafall nu

Jonna said...

skriv ner