Saturday, March 20, 2010

Gårdagen och morgondagen

Om man åker ner till Malmö för att överraska någon helt (nästan helt) eller iallafall halv oplanerat från min sida så borde det förtjäna ett inlägg. Och det får det nu, men jag blev liksom kvar i solen och den torra marken lite för länge. Vi har nästan fått det idag så jag antar jag kom tillbaka på riktigt idag först då. Det var kul, hur kul som helst. Jag vet inte vad mer jag ska säga, jag fick se en hel del av Malmö och äta (Det där skrev jag sittandes i Eriks soffa medan tidigare nämnd och Viktor spelade Fifa. Sen skulle datorns ägare ha tillbaka den och filmen sättas igång så jag avslutade aldrig inlägget. Fortsättning på meningen kommer här) god mat, mycket god mat.

Nu är jag i Sundsta, nog ganska exakt ett dygn senare och ska försöka vara lite produktiv på tre olika språk och planera morgondagen och gå i säng i tid. Det kan bli tokigt, måste nog göra en lista. Frida har växt om mig, jättemycket med flera centimeter och hon har mage att säga att det är jag som krymt... Som om, det är bara kläder som krymper.

Nu har jag gjort en lista och insett att jag verkligen inte alls måste göra allt det som står på den imorgon, det var bara jag som fått för mig det. Och eftersom jag fått det kommer jag vilja göra allt. Dåligt av mig att tänka så.

2 comments:

Jonna said...

Har jag vant mig vid att du nästan aldrig skriver, så jag såg inte det här inlägget fast jag gick in för att skriva ett eget inlägg (det ovan)!?

Hur som helst har jag tänkte fråga om Malmö, om du tog några bilder och så.... men blir aldrig riktigt läge.

Zäta said...

Nej du var inte blind, utan det är det roliga med blogger att eftersom jag påbörjade inlägget före du skrev det senaste fast bara sparade det i utkast och sen fortsatte och publicerade det efter du skrivit ditt så räknas det som att det skrevs före ditt (även fast jag skrev på det en dag efter=P) Hängde du med?

Men nä, inga bilder... Får fråga Katta om de få hon tog. Jag glömde nämligen kameran...