Saturday, January 23, 2010

Tjorv

Idag lånade jag ut min penna, men jag glömde få tillbaka den och kommer inte ihåg vem som hade den sist. Det är sorgligt. För jag gillade verkligen min penna. Den är dyr, svår att få tag på och jag har ju en livsförbrukning av 0,9-stift så känns lite onödigt att inte ha en penna. Dessutom var det den enda blyertspennan jag hade med mig, och jag är inte tillräckligt bra på kemi för att svara på övningsuppgifter med bläck.

Jag känner mig lite tråkig men jag orkar inte vara social nu, så jag skyller på allt jag måste plugga men sitter mest och nöjesgooglar och väntar på en lagom tid att gå ut och springa. Hade "vilodag" igår men det känns inte eftersom den blev "förstörd" av någotslagsmigrän. Men var ofantligt skönt att vakna utan huvudvärk.

Hämtade frukost och käkade i sängen medan jag sträcktittade på hela veckans avsnitt av halvåttahosmig. Blivande lördagstradition kanske...? Bestämde mig för att jag ville ha omelett till lunch och gick ut för att storhandla (Ja vill ha ICA) Tog en sväng förbi både Kjell och Clas först och utökade min lilla prylfamilj med en webkamera (med inbyggd mick) så nu kan man Skypa mig obehindrat.

Egentligen mår jag inte alls bra idag (heller), men jag glömmer bort det hela tiden. Och det är väl huvudsaken.

Måste köpa toalettpapper. Det kan ju vara en av de t r å k i g a s t e grejerna i världen att köpa.

No comments: