Tuesday, January 26, 2010

Dagens Västerbotten

Imorgon går solen upp 8.33 och ner 15.12, det ska vara -15 grader. Inte så illa. I början på juni går den upp 2.30 och ner 23.00. Cirka Gurka, som man kan säga.
Ikväll spelar Luleå match mot Brynäs och Björklöven mot AIK. Själv ska jag gå på en diskussion mellan Annika Dahlqvist (fettdoktorn) och någon läkare/proffesor som inte heller gillar henne (heja!). Han skulle tydligen vara en god talare och debattör, och hela klassen + klassen över är engagerad så det ska bli IN TRE SANT!
Det fanns tre valpannonser i dagens VK, tre skotrar och fyra sparkar och om ett par veckor är det Super Bowl, men jag kan inte se det för jag har supertenta, morgonen efter.
Så jag efterlyser någon som kan spela in det åt mig och förbjuder härmed alla att berätta hur det gick innan jag hunnit titta.
Man kan köpa 10 flyttkartonger för 150 kronor på Rusta.

No comments: