Sunday, April 22, 2012

Mm okej, så den här valpen... Hon som skulle vara lite hemlig eftersom ingenting var säkert, men som jag sedan råkade berätta om för en och annan person, och sen en till, och en annan till, och plötsligt känns det som om halva världen vet om det, trots att ingenting egentligen är säkert fortfarande. Det är klart jag tänker på tiden ibland, och pengarna. Jag tänker såklart på Tosca och Sarah också. Och säkert kommer det uppstå många fler saker, som jag inte ens vet att jag borde tänka på, ännu. Men jag vill ju så himla gärna. Jag vet inte när jag senast velat något så här gärna. Jag tror valpen skulle kunna vara bra för mig, och att jag skulle kunna vara bra för valpen.

2 comments:

Z said...

Jag tror verkligen ni båda skulle må bra av varandra. Man mår bra av dig så, och hundar mår man bra av =)

Jonna said...

Ja, om andra klarar av det så borde kanske jag också...