Tuesday, February 21, 2012

Okej, lite för många stressmoment på en gång nu:

  • stressad över att jag inte kan hjälpa Moa med barnen så mycket som jag hade hoppats, och att försöka se till att de får göra roliga saker på sitt Umeå-besök
  • stressad över att hinna diska innan Sarah gör det
  • stressad över att bli färdig med alla inlämningsarbeten samtidigt som jag borde ha börjat med tenta-nötandet för en vecka sedan
  • stressad över att jag håller på att bli sjuk och verkligen inte har tålamod för det just nu
  • stressad över att mina tifo-grabbar uppenbarligen inte kan komma överens om någonting just nu
  • stressad över att jag inte kan träna som jag vill/borde
  • stressad över att tiden går så fort och att jag snart inte kommer vet vad jag gör med mitt liv
  • stressad över de där kompisarna som jag inte kan umgås med för att de bor för långt bort, för det känns som om jag håller på att tappa bort er
  • stressad över att jag blir stressad av allting, jag som inte brukar stressa över nåt
  • stressad över diverse handarbetspyssel som jag velat pyssla med i flera månaders tid, men bara aldrig tar tag i
  • stressad över när jag ska lära mig spela poker
  • stressad över att mina kläder ligger överallt utom i min garderob

Vad fan gör man?

2 comments:

Zäta said...

Man skriver en lista. det fungerar för allt.

Sarah said...

Punkt nummer två i den där listan kan du ju i alla fall sluta upp att stressa över!