Tuesday, December 13, 2011

Sicily 2011



Det tog tre och en halv månad, och väldigt mycket tid som egentligen borde gått till annat, men nu har jag äntligen tagit mig igenom alla bilder från mitt besök hos Bing på Sic i somras. Tur att jag inte är så kreativ att jag skulle få för mig att jag ville göra sånt här "for a living", för då hade jag nog fått vara fattig som en kyrkråtta, så långsamt som jag arbetar.



Lite över 1000 bilder har ni blivit 229 stycken. Och jag är medveten om att jag inte varit speciellt hård i gallringen, många är lite halvdana, men får vara med ändå. Det är ju ändå bara för privat bruk :) Vissa är superredigerade, andra borde vara det, men slapp undan, för att jag inte var på humör just då.



Bilderna är beställda och jag väntar förtjust på att få klippa och klistra! De här tre bilderna är bara en teaser, de som vill se alltihop och höra de tusen orden som varje bild står för... får väl bjuda mig på en fika (för Stockholm med omnejd: någon gång mellan 22:a december och 7:e januari) så kommer jag skuttande med mitt album (I miss you guys, så det kan hända att jag tillochmed bjuder på fikat, bara du bokar upp mig!)

4 comments:

Zäta said...

Du har ju redan bokat mig den 22a så det får du se till att hålla för jag har vikt hela min dag :P

Jonna said...

Sure thing, inskrivet i almanacka sedan länge! Men visst sa vi väl Sthlm den dagen? Iallafall till att börja med? För i så fall tänker jag att om någon skulle vilja hoppa in och dubbeldatea oss en liten stund då och då under dagen så finns det kanske utrymme för det med :) Det drar ihop sig. Can't wait! Kram

Linda (Bing,Brolle,Bolle) said...

Vad hände där egentligen?! Extraknegar jag som bloggmodell nu? ;)

Hur är det med Egypten med omnejd för att se detta fantastiska album?

Jonna said...

Ja hjärtat det gör du, och helt pro-bono dessutom ;) Du har vetorätt och får censurera såklart, men det vill du inte eftersom du vet att du är så jäkla snygg! (Och så behövs det inte eftersom ingen läser här). Som fotoalbumets manager, så måste jag tyvärr meddela att någon Egypten-turné inte finns inplanerad. Hur länge tänker du vara där? :P Ska din familj komma och hälsa på dig någonting?