Thursday, February 18, 2010

Idag firar jag och Umeå en månad. En månad? Vad är det? Det låter som ingen tid alls jämfört med hur länge jag har varit här.

Just idag har jag dock ingen större lust att fira, för jag skulle hellre vara kvar hos mormor och morfar i Kalix. Men det förstås, jag ska ju storhandla idag, så kanske kan lyxa till det lite till middagen.

Det är även Eriks födelsedag (jag visste att det var den 18:e jag lovar, jag lovar, jag lovar, men jag var helt övertygad om att det var den 18:e i tisdags, när jag grattade), så man kan ju hoppas att han är på mer firarhumör. Om Malin och Viktor inte kommit på någon annans ära att fika i, så kan de ju tänka en tanke på födelsedagsbarnet.

Och när vi (jag) ändå håller på och delar ut grattis så är det väl värt att nämnas att Frida (och Fritioff, men någon sådan känner jag inte) har namnsdag idag också.

Off to school, med blandade känslor.

1 comment:

Sofia said...

Svar : Hehe, ja jag vet! Det känns skit bra faktiskt, nu går veckorna fortare och så tjänar men ju lite pengar på det hela. Inte dumt inte. =)

Ja jag hörde det, du vet ryktet går fort i släkten =). Hehe åh, får ta o ringa mormor och morfar någon dag tror jag. =)

Ja! Det får vi göra, jag får planera in en liten ume resa när jag fått lite pengar på kontot =).

Sköt om dig, Kram!