Wednesday, December 2, 2009

Thank you internet,

for keeping me alive *** awake (menar jag förstås)


De kallar den här för en necessär med ugglor, "en söt och färgglad necessär med gröna små ugglor" för att vara exakt. Jag tycker mer det ser ut som spetsade mördarkatter. Inte så sött kanske.
Följande skulle dock vara kul att ha. Just for the having of it:


Only Bluebox.se alone räcker lååångt in på en vända-på-dygnet-natt (med lite hjälp av hembakt pizza, scrubs, how i met your mother and ULTIMATE FIGHTER).

2 comments:

Malin said...

AMAGAD!! Det är värt att hänga med dig på jobbet om man får kolla på sånna awesome tv-serier!;D OCH hembakt pizza. Undra vad jag och min tjackpundare (Madde) ska äta idag...

Jonna said...

Fast nu var ju inte det här PÅ jobbet utan natten innan, då jag skulle vända på dygnet. But still...