Friday, October 30, 2009

Jag har varit på språng hela dagen, har väl egentligen mest haft lust att krypa ner i sängen sedan lunch. När möjligheten äntligen börjar närma sig nästan tolv timmar senare, då kommer jag på det, det brilljanta idén att jag ska vända på dygnet succesivt istället för allt på en gång tills jag ska jobba natt på måndag. Så jag räknade lite (på fingrarna, jag erkänner!) och gjorde upp en plan. En plan som innebär att jag inte ska sova tidigare än 01.30 i natt. Så nu är det bara sätta tänderna i kurslitterturen. Eftersom jag har en jävla tenta snart som jag inte kommer ha tid att förbereda mig för innan eller tid att återhämta mig från efteråt. Förrän om en månad då, men då är det redan på gränsen till för sent att ha börjat ladda om för nästa, den viktiga, tentan.

Så jag skulle behöva någon med väldigt bra ögonmått/känsla, eller precis samma storlek som mig som kan vara min personal shopper. Första dead line är 7 november, något välklätt snarare än uppklätt. Finkläder men inte obekvämt eller tråkigt. Go!

Har slutat med te. Det är redan jobbigt.

Den sista biten hem ikväll var jag så hungrig att kräkreflexen nästan sattes igång av att jag andades. Men samtidigt så kissnödig... som bara jag kan vara... när det är kallt ute, sent och jag vet att jag inte har långt kvar. Sprang från bilen. Dilemma.

Tjafs.

4 comments:

Malin said...
This comment has been removed by the author.
Malin said...

Vadå slutat med te?!

Jonna said...

Liksom slutat... dricka te. Måste testa. En vecka eller en månad.

Malin said...

Det var ett dåligt beslut. Jag står inte bakom dig i detta. Jag kommer istället att hämta en egen kopp till te och fortsätta att lyssna på Hockey fram till RAW börjar.;)